vineri, 8 martie 2013

Inceputul unei noi pasiuni

Salut. Cum am mentionat si intr-o postare anterioare , pe langa pasiunea pentru trenuri si pentru fotografie , imi mai place si sa editez poze in Adobe Photoshop sau Adobe Lightroom . Folosesc versiunea CS4 la ambele programe. Impreuna cu un prieten bun de-al meu , Raul , am hotarat sa formam o echipa sub numele de Creative Workshop , in care ne ocupam de tutoriale in diferite programe(ex: modelare 3D, Photoshop,etc), videoclipuri de gaming, "Speed Art"-uri[modificarea unei imagini in Photoshop intr-un videoclip cu fast-motion(viteza mare de derulare)] si alte lucruri. Ne puteti gasi pe Facebook sau pe Youtube dând click pe numele acelor retele , scrise cu albastru. Daca v-a placut ce ati vazut dati si voi un like la pagina de Facebook sau un subscribe pe Youtube. Va multumesc si va astept in continuare pe blogul meu.
Salut :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu